Продавець GoodTools інтернет магазин електроінструменту розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
422 відгуків
Відправки Новою Поштою без передоплат, ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАНІ 
GoodTools інтернет магазин електроінструменту

Возврат и обмен

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості

Товар належної якості, придбаний на Good-Tools, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик збереження пломб, ярликів, захисних плівок збереження заводського маркування цілісності, неушкоджені і збереження всіх частин індивідуальної (заводський) упаковки.

Для повернення товарів категорій електроінструмент необхідно:

попередньо зв'язатися з представником Good-Tools для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару в повній комплектації докласти гарантійний талон, а також всю товаросопроводительную документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) докласти розрахунковий документ (фіскальний чек) З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення шлюбу (дефекту, нестачі, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитися в розділі Доставка.

Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) і умови відправки визначає перевізник. При оформленні повернення оціночну вартість товару, що повертається необхідно вказувати дорівнює вартості, зазначеної в бланку замовлення.


Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оціночну вартість товару, що повертається необхідно вказувати дорівнює вартості, зазначеної в бланку замовлення.

Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Адресa

При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380969090330 і вказати адресу: Нова пошта№1 5/4, вулиця Трудова, Хмельницький, Хмельницька область, 29000 Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якої цей товар був оплачений.

Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якої цей товар був оплачений. Грошові кошти за товар, оплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основний банківської карти.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner