Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Як повернути товар? Товар разом із чеком Нової пошти має бути упакований у коробку. Дані для повернення упакованого товару у відділеннях «Нової пошти»:
Обмін та повернення товару в магазині Good Tools
На товари, придбані на сайті Good Toolsl, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.
У магазині представлені різні групи товарів, які згідно із законодавством підпадають під обмін та повернення
Обмін товару у зв'язку з його не кондицією, псування відбувається безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти, який одержувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку.
Повернення товару у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, вияв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) відбувається за рахунок покупця.
Адреси для повернення та обміну товару:
Надішліть нам товар «Новою поштою м. Київ, Нова Пошта. Поштове відділення №1 вул. Пирогівський шлях, 135.
ФОП Юхимчук Ігор Юрійович, +380969090330
Товари належної якості
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:
збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
відсутність слідів використання та забруднень;
збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
збереження заводського маркування;
цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;
Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?
У разі повернення або обміну товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалась оплата.
Будь-які питання щодо обміну та повернення товару можна врегулювати шляхом переговорів між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
Усі відносини регулюються згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".